Saturday 9 August 2014

Rindu + Lupa

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum T__T

Aku tau dah aku cakap sensorang . Orang dah tak ingat aku dahhh ya aku tau tuuu >_< Tapi I tak kesah mak joyah, I tetap nak hapdate .

Entah whyy aku tergerak hati nak aktif blog balik . Lol SERIUS SANGAT TAKTAU KENAPAA DAN TAKTAU LAHH PUNCA DIA :P -__-  Abang aku dh beli komputer so aku dah boleh bukak blog balik wuhuuuu . Akhir tahun ni ... InsyaAllah la aktif balik . Nak update tetiap hari . Nak blogwalking . Masuk contest,giveaway semua pa bagai . Rindunyaaaaa woihhhh >< Bagai dihiris sembilu uolss (k over pedia hg nih)

Apa yg menyedihkan, bila aku tengok balik blog yang aku pernah edit suatu ketika dahulu (ewah), terkilan jugak sebab sekarang dah lupe habes . I just like "ehh macam mana aku buat menatang ni? Omaigodd aku lupaaaaa"



























Rasa macam sebak,sedih,keliru,terkilan bla bla bla bila tengok kod kod ni semua . Aku dah tak ingattttt semuaaaaa niiiiiii huarghhhhhhhhh (jerit atas gunung eberes)

Terkilannya lahhaiii sebab dulu bukan main cekap main kod2 blog ni . Aku terkilan gegiloss tengok blog ni :



























Ni blog yang aku pernah edit waktu zaman kegemilangan aku sebagai seorang blogger (ceh kononnya lahh)
Aku nganga tengok blog ni walaupun aku tau ramai blogger yang edit lagi gempak daripada ni .
Jadinya, design blog yang tak berapa nak gempak ni pun aku nganga tengok, apalagi blog2 blogger lain yang memang.............. tak boleh diungkap dengan kata-kata . Tskk sadis je bunyi T__T

Aku rindu nak berblogging, dalam masa yang sama aku lupa habes segala benda . Sedihnyaaaaa ! Dah la nak belajar balik memang teramatlah ambik masa . Aku dah masak dah dengan benda ni . Takde manenye beberapa minit je nak mengedit men-design segala benda . Huarghh -__-

Berpeluh-peluh aku taip . Ntah orang baca ke idokk (kesian) . Stop takat ni . Kbye hohoh~

*Perasaan kekok berleluasa*

4 comments:

  1. haha.. rilek sudah.. tulis je selagi suka.. orang baca or tak tu dorang punya rasa la.. Y penting kita puas menulis..

    ReplyDelete
  2. Puas mmg puas . Cuma rindu kawan lama hehe .
    Btw thanks . Satu motivasi untuk diri :D

    ReplyDelete

Komen busuk daripada ANONYMOUS tidak akan di-publish :)